tisdag 8 maj 2012

Vår & Sommar

Vår nu & Sommar snart..
Jag har fyllt 26 år i dagarna & mumsat så mycket gott fika att det inte ens är gott längre!
Fina presenter av mina nära har jag fått, sparar på det mesta till huset eftersom det är mest massa fin inredning. Har ännu inte träffat pappa med familj men dom kommer i morgon & då ska vi käka Thaimat istället för tårta. Bra val ;)

Annars så har jag jobbat mina sista dagar så nu ska Jag & Charlie njuta av helledigt till September. Har dock lite jobb att ta några kvällar för att få iväg dom sista papprena. Finns inget jag följer på Tv:n ändå så då kan jag jobba lite.

Charlie har varit riktigt dålig i helgen men är på bättringsväg nu. I morgon ska vi nog leka med Alfons & Johanna, håller sig vädret i Topp så ska vi nog ta en Cyckeltur också!

Hade gott..
Kram/Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar