lördag 28 april 2012

Solen

Har idag lyst i stort sett hela dagen. Den ger mig/oss massa energi.
 Dagen har stått i kalasets tecken, vi har druckit kaffe hos Daniels Mormor som fyller år & ätit Lunch med Linnea & Fredrik i Toppstugan som ligger ca 1,5 mil från oss ut i skogen & högt upp. Eftermiddagen har vi tillbringat hos pappa där vi grattat min lillasyster som fyller 13 år på Måndag. Vi åt MaSSa god mat & tårta i mängder till kaffet. Tack så mycket för en trevlig eftermiddag :) Charlie somnade på 2 röda vid 19:00 idag så jag & Daniel tog tag i altanen/balkongen våran & skurade den samt oljade in våra utemöbler. Nu längtar jag bara efter att få plantera blommor men tyvärr så får jag nog vänta någon månad om dom ska överleva dessa kalla nätter!
Sköningar :)
Dom bästa <3
Utsikt? Ja!
Tack fina Lördag!
Kram/Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar