onsdag 22 februari 2012

Vett & etikett

Denna eftermiddag skulle jag & Charlie spendera med kusin Leon & Fia, Men Leon har kräkts i morse så ingen lek blev det. Tråkigt, känns som att dessa sjukdomar bara snurrar runt -runt..hoppas resten av familjen klarar sig. Hittade en artikel på mamma.nu som jag tyckte det stod mycket bra i. Kanske skulle minska smittspridningen & mindre sjuka. Värsta smittostället är nog Dagis kan jag tänka mig. Vi kommer nog få känna på dessa sjukdomar till Hösten då Charlie ska skolas in på dagis! Nog om tråkigheter..Lr inte-vilket skitväder? Ja det måste ju vara sånna dagar också. Undra vad denna dag bjuder på?

Dagen plus är att svärmor fyller år nästa helg & bjuder med oss till Säfsen (helgen därpå) för mys en helg. Härligt-även fast jag jobbar där så tycker jag det är mysigt & få vara gäst också :) Hoppas på en helg med mycket Vårsol.

Ha en härlig dag!
Kram/Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar