lördag 4 februari 2012

Egen tid..

Det är något som är fruktansvärt viktigt enligt mig.. Innan Charlie kom till världen hade jag ofta egen tid eftersom Daniel låg ute på jobb, skulle verkligen inte vilja byta tillbaka för Charlie är det bästa som hänt mig men det blir inte lika mkt av den egna tiden längre.. Jag älskar att vara själv & få mysa ner mig i soffan med lite nya tidningar & gott kaffe. Lr tillbringa en timme på gymmet lr en dag på stan.. Ja små saker som gör så mkt för själen! Daniel är oxå det bästa i mitt liv, han unnar mig egen tid & att få njuta av den. Just nu sitter jag i Örebro & dricker så där Gottgottgott kaffe ni vet ;) & väntar på att sushin ska bli klar som ska med hem. Ska åka till Centralen snart & hämta Malin som ska med hem till hyttan & mysa med oss ikväll.. Linnea kommer över & äter med oss. Charlie hänger med oss vilket han älskar att göra <3 Daniel ska iväg på Fest med stort F ;) nu är maten klar.. Ha en underbar kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar