onsdag 4 januari 2012

Låååång dag..

Idag började vi dagen med långmys i sängen eftersom plogbilen väckte oss med dunder & brak kl tre?!! Får man ploga kl tre? Måste ha väckt alla gäster på Gästis i natt.. Jaja vi somnade om vid fem när han var klar med torget ;)

Vid halv elva kom Turid & Agnes på fika & lek..alltid lika avslappnat & trevligt!
Sen var det dags för promenad så Charlie skulle sova länge eftersom det bara vart en kortis på fm..chii fick vi för han sv ca 20 min så har haft en ganska grinig kille hel eftermiddagen hemma.
Nu på kvällskvisten så såg jag att två hörntänder är på G stackars :( han kliar,gnuggar är allmänt inte nöjd i perioder oftast efter mat..det är vell då det sätter igång i munnen säckert! Man vet ju själv hur det känns när tänder är på G ajaj.
Annars ganska lugnt, Linnea har varit här & druckit kaffe & myst med Charlie medans jag kollade igenom min stora leverans från hm (vår/sommar) tyvärr som vanligt åkte en hel del tillbaka stämmer inte alltid överens med hur det ser ut i tidningen/nätet.. Vart i alla fall en ny klänning & ett par nya jeans...

Nu måste jag packa ihop mina jobb saker för i morgon ska jag jobba & då ska Daniel vara hemma & mysa med Charlie kanske blir det lite pulka för dom om snön får ligga kvar ;)

Ha en mysig kväll..

1 kommentar: