torsdag 5 januari 2012

Jobb dag är inte varje dag..

Dagen har varit massa jobb, jag åkte hemifrån vid halv sju & var inte hemma fören halv sex. Mycket att göra när man bara är på plats tre dagar i månaden men Jag tycker verkligen om mitt jobb så dagarna flyter på bra..
Jag är fruktansvärt avis på mina kollegor som kan ge sig ut i längdspåret på kvällarna..Det är en träning som jag älskar, är verkligen inte bra på att åka längd men det lilla jag åkt & den träningen det ger samtidigt som man kan njuta av hur fint det är där man åker.

Längtar efter att få komma igång med träningen & börja springa igen..Kommer nog ta lång tid innan man kan njuta av sin springtur haha lär bli en del blodsmak innan ;)
Ska i alla fall köpa mig ett gymkort så fort dom öppnar på Hälsans.
Det är verkligen LYX att ha sin sambo på hemma plan att kunna gå & träna en måndag..

Nu ska jag läsa lite bloggar sen kolla på The Voice bra program & ojoj Carola är bra snygg..
Fast inte lika snygg som Petter :)

Ha det Gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar